Algemene voorwaarden

Artikel 1. Definities

  1. De klant: de draaiende motor en dus héél belangrijk!
  2. Service: essentieel om de motor draaiende te houden
  3. Probleem of vraag: die lossen we op en beantwoorden we graag.

Artikel 2. Wie zijn wij

  1. Je kunt ons bereiken op werkdagen en daarbuiten proberen we zo snel mogelijk te reageren op berichten.
  2. Belangrijk: we kiezen ervoor om alle communicatie via mail te laten verlopen. Zo hebben we altijd alles zwart op wit en kunnen er achteraf geen onduidelijkheden bestaan over de communicatie.

Artikel 3. Toepasselijkheid

  1. Wij doen ons best om de algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht.
  2. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Artikel 4. Toepasselijkheid

  1. Eerlijkheid duurt het langst, dat geldt ook voor vuurplaats.nl en de communicatie met haar klanten. Alle noodzakelijke informatie over het product, zoals wat het kost, wat je koopt, de verwachtte levertijd en het retourbeleid zijn op onze site te vinden.

Artikel 5. De overeenkomst

  1. Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets mis gaan dan zoeken we een passende oplossing!
  2. Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mailadres dat je hebt opgegeven klopt.
  3. Na het plaatsen van een bestelling volgt automatisch de factuur per mail.

Artikel 6. Onjuistheden

  1. Ook wij kunnen onverhoopt fouten maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een zetfout maken, of een onjuiste levertijd hebben doorgegeven. In al die gevallen gaan we ook daar weer op zoek naar een passende oplossing in het voordeel van de klant!

Artikel 7: Herroepingsrecht

  1. Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Jammer, maar uiteraard kan je je product retourneren. Meldt dit binnen 14 dagen na ontvangst bij ons. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zodra wij de zending hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugboeken. Hier doen wij maximaal 14 dagen over.
  2. We zouden het prettig vinden om te weten waarom het product niet bevalt, maar dit hoeft niet!
  3. De kosten voor het verzenden van je retour(en) komen voor kosten van de koper.
  4. Ook wij kennen producten die niet retour gestuurd mogen worden. Het gaat hier om producten waarbij de retourtermijn is verstreken, de verpakking geopend is, het product beschadigd of gebruikt is en producten waarbij hygiëne een belangrijke rol speelt.

Artikel 8. De prijs

  1. Wij vinden het belangrijk dat de koper niet voor verrassingen komt te staan. Daarom wordt je nooit negatief verrast door verborgen kosten.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  3. De verzendkosten verschillen per product en bestelde aantallen. De verzendkosten worden tijdens het bestelproces aangegeven.

Artikel 9. Garantie

  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt betaald voor een goed product dus daar heb je ook recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

Artikel 10. Levering en uitvoering

  1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten.
  2. Bij elke deal staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per deal verschillen.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon.
  4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt dan is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. We zullen het dan opnieuw versturen.

Artikel 11. Betaling

  1. Nadat we je betaling hebben ontvangen maken we je bestelling direct in orde, tenzij er gekozen is voor achteraf betalen. Dan versturen wij jouw bestelling uiteraard voordat er betaald is.
  2. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Neem dan contact met ons op.

Artikel 12. Klachtenregeling

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@vuurplaats.nlen we zullen je zo snel mogelijk helpen
  2. Als we je klacht niet binnen 3 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.

Artikel 14. Aanvullende of afwijkende bepalingen

  1. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »